20 IT-ers voor de prijs van 1!

Tags: |

Klinkt als een goede deal! Gaan wij je 95% korting geven? Nee dat niet. Wat wij hiermee bedoelen is dat er 20 man altijd voor je klaar staan. 20 man met kennis, ervaring, opleidingen die precies weten wat jij nodig hebt doordat ze samenwerken. 95% meer waar voor je geld… dat wel!

Wij zijn altijd beschikbaar

Wat nou als er een IT-probleem opduikt en er is niemand om jou te helpen? Stel, je hebt nu één IT-er in dienst – misschien twee. Wat als die een dagje ziek is? Of op een welverdiende strand- en kampeervakantie in Frankrijk of Spanje? Of gewoon heel druk bezig met een ander probleem? Als je dan tegen een IT-probleem aan loopt, zit er niks anders op dan Googlen (maar dat kost tijd, is frustrerend en heb je vast al geprobeerd) en wachten totdat de IT-er weer terug is op de werkvloer. En hoe groot fan wij ook zijn van Google, bij IT-problemen zijn er zo veel opties en keuzes dat het voelt alsof je naar een naald in een hooiberg zoekt.

Dat doen wij anders. Bij Lime Networks is er altijd iemand beschikbaar die jouw probleem oplost – ook bij drukte. Misschien is de aangewezen specialist niet direct beschikbaar, maar een van zijn vriendelijke collega’s wel.

Wij zijn er voor je als er iets mis gaat

Gaat er iets mis? Je zou het niet raden, maar ook dán zijn wij er voor je. Als drie man bezig zijn met een specifiek probleem, kan de vierde persoon een ander probleem oppakken. Als er een belangrijke migratie gaande is, zijn wij met een leger van IT-ers bij jou op kantoor om je te helpen. De helpdesk blijft actief.

Lime Networks is ook bereikbaar buiten kantoortijd. Klanten die van de Premium service gebruik maken, kunnen zonder extra kosten professionele en vlotte support tussen 6 uur ’s morgens en 11 uur ’s avonds. Heb jij dus een belangrijke presentatie morgen en kan je om 10 uur ‘s avonds uur niet inloggen? Dan zijn wij er voor je.

Wij lopen voor op de techniek

Innoveren zit in ons IT-hart. Zo stellen wij de nieuwste techniek voor jou beschikbaar en maken het simpel voor je. Met ‘secure by design’ zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat de allernieuwste techniek voor jou op een veilige manier beschikbaar is.

Onze passie voor techniek merk je in onze klantenservice en helpdesk, maar ook in onze leergierigheid en professionele ontwikkeling. Er is altijd kennis aanwezig bij ons. Dag in dag uit spenderen wij in een creatieve en innovatieve IT-omgeving. Wij weten wat er speelt, wat er gaat spelen en gebruiken altijd het nieuwste van het nieuwste. Iedereen volgt relevante opleidingen trainingen. Met onze frisse ‘lunch and learn’ sessie borgen wij kennis over het hele team. En dat alles zonder dat jij er last van hebt, want Lime Networks blijft gewoon doorgaan. Dit in tegenstelling tot een interne IT-er die hiervoor een paar uur of paar dagen ‘out of the running’ is – of je loopt het risico dat hij out-of-date kennis heeft en verkeerde keuzes maakt. Meer weten over onze services? Check hier wat Managed IT precies inhoudt. 

Wij zorgen ervoor dat jij veilig kunt werken

Veiligheid is de aorta van ons bedrijf. Doordat wij systemen altijd updaten, écht weten wat security inhoudt en IT-advies geven, zorgen wij ervoor dat jouw bedrijf goed uit de verf komt bij security audits en pentesten. Onze ISO 27001 certificering laat zien dat wij voldoen aan eisen rondom wereldwijd erkende normen op het gebied van informatiebeveiliging. Wij zorgen er dus voor dat jij altijd en overal veilig en efficiënt kunt werken. En daarom krijg je bij ons wederom 20 IT-ers voor de prijs van 1.

In onze folder kun je meer lezen over Veilig Werken. Je leest onze folder ‘veiligheid’ hier.
Hier is een lijstje met de veelgestelde vragen over Lime Networks. Al onze FAQ vind je hier. 

Veelgestelde vragen over Werkplekbeheer

Staat jouw vraag er niet tussen? 1 mailtje of 1 telefoontje is genoeg om hem beantwoord te krijgen. 010-2121806 | info@limenetworks.nl

Sterker nog, het IS een abonnement/contract! Zo heb je zekerheid met afspraken bijvoorbeeld over de SLA (service level agreement) en de aard van de dienstverlening. Wij geloven in relaties voor de lange duur maar niet in langdurige contracten. Bij Lime Networks zijn alle contracten, ook voor Werkplekbeheer, per maand opzegbaar.

Wij noemen geen prijzen op onze website. Wij hebben wel voor al onze klanten vaste prijzen op onze onderhoudscontracten. Hoeveel het voor jou gaat kosten? Neem eventjes contact met ons op en je weet het.

  • Een stukje software voor het beheer van je pc/laptop welke ook monitort en rapporteert
  • Daarbij een antivirus/antimalware pakket
  • Een update strategie die er voor zorgt dat alle componenten (hardware, software, beveiliging) up-to-date is
  • Ten slotte een full-service helpdesk met gepassioneerde IT-ers die je vlot helpen als je ergens problemen tegenkomt of als iets niet functioneert zoals dit hoort

Een geoptimaliseerde werkplek is voor ons een werkplek waar jij op een prettige manier kunt werken en optimale prestaties kunt leveren voor jouw bedrijf. Denk hierbij aan dat je werkplek goed moet functioneren, vlot moet zijn en vooral veilig zodat je niet onderbroken wordt. Maar ook bijvoorbeeld een laptop met een docking station en twee schermen zodat je veel efficiënter je werk kunt doen en er zo ook meer plezier in hebt.

Het beheer, onderhoud en beveiliging van alle IT die op jouw werkplek/bureau staat valt onder het beheer van jouw bedrijf. Dus bijvoorbeeld je pc of laptop, een docking station, een (VoIP)telefoontoestel en noem maar op. Deze moeten allen beheerd worden, oftewel: beveiligd, geüpdatet, gemonitord en ondersteund door een professionele helpdesk.

Iedereen heeft zijn eigen werkplek. Soms met een cactus of Bonsai-boompje, soms met een extra scherm, een printer, een draadloos toetsenbord, een scanner, aangesloten op Wi-Fi, een docking station, een (VoIP)telefoontoestel en noem maar op. Maar het meest belangrijk is jouw pc of laptop. Dat is de kern van je werkplek. Wij hebben het dus niet per se over jouw fysieke bureau, maar de IT-kant van het verhaal.

Dat je niet werkt op een onveilige werkplek met verouderde software, ontbrekende updates en gebrekkige beveiliging. Er worden aanpassingen gedaan die problemen met jouw werkplek preventief verhelpen. Storingen die veelvuldig voorkomen door de complexiteit van alle onderdelen worden automatisch opgelost met slimme scripts. Zo blijft jouw werkplek gezond. Van dit laatste merk je niets anders dan dat je minder storingen ervaart. Als laatste zorgt het beheer voor inzicht van licenties en hardware in gebruik en zorgt het voor goede monitoring, aansturing en hulp bij het oplossen van eventuele storingen.

De voordelen zijn dat je veilig werkt én dat alles goed werkt. En mocht er iets misgaan dan kunnen wij je efficiënt weer op weg helpen. Jij bent belangrijk, je werkplek dus ook. Los hiervan weten wij dus dat je up-to-date bent met al je software en de beveiliging (antivirus/antimalware). Je hebt alle updates voor je hardware en software, waardoor alles optimaal werkt. Tevens hebben wij heldere rapportages van de gezondheid van je werkplek en kunnen wij deze eenvoudig beheren. Voor support hoef je dus niet te wachten totdat er iemand langskomt, want wij zijn goed geïnformeerd en helpen je direct op afstand. Met een goede SLA (service level agreement) heb je zekerheid dat je vlot geholpen wordt.

In principe alle hardware die je nodig hebt voor je werkplek. Een pc of laptop eventueel met een docking station en optioneel een monitor, printer, telefoon of andere zaken die je nodig hebt om je werk goed te doen.

Als je een tweede pc of laptop hebt, beveiligen wij dit endpoint net zo goed als het eerste. Je helpdeskcontract geldt ook voor dit endpoint en het doel is om op beide plekken op exáct dezelfde wijze te werken waar mogelijk.

Met Office 365, je bedrijfsnetwerk en/of back-up software zorgen wij er voor dat je geen data kwijtraakt. Ook niet in geval van defecten, diefstal of verlies van hardware. Het gaat er om dat jij met een gerust hart efficiënt je werk kan doen.

Het liefst zouden wij je vertellen dat een virus helemaal niet voorkomt, maar helaas zijn er veel voorbeelden dat dit toch mogelijk is. Hier laten wij je niet in de steek! Wij zorgen ervoor dat wij het probleem meten en analyseren (bijvoorbeeld voor jouw ISO-rapportage of verzekering). Daarnaast zorgen wij ervoor dat je snel weer aan de slag kunt zonder verlies van gegevens of data. Soms is dat in een oogwenk gebeurd, soms moeten wij jouw pc herinstalleren. Hoe dan ook; wij zijn er voor je en helpen je vlot.

In een notendop zorgen wij voor een veilige goed presterende werkplek voor de lange duur. Daarnaast helpen wij je direct als iets niet functioneert zodat jij je werk snel weer kunt voortzetten. Want niets is zo vervelend als wanneer jij jouw werk niet kunt doen!

Jazeker! Heb je een eigen helpdesk of heb je zelf wat kennis in huis? Begin dan met endpointsupport of bel ons als jouw IT-er op vakantie, niet beschikbaar of ziek is. Heb je wat handen te kort of wil je misschien een groot project starten? Wij helpen je waar jij dat wilt, net zo makkelijk. Soms is het ook heel nuttig om wat parate kennis over onderwerpen waar je minder sterk in bent in te huren.

Je belt met onze helpdesk. Zelfs buiten kantooruren als je daarvoor een overeenkomst hebt. De helpdesk helpt je direct waar dit kan en informeert je per e-mail over alle stappen. Met een goede registratie in ’tickets’ kan je later ook nog eens terugkijken.

Geen nood, raak niet in paniek. Je data is veilig. Met Bitlocker en onze beveiligingspolicies komt niemand bij de data, ook niet als je de laptop demonteert. Mocht je pc met internet verbonden worden, dan kunnen wij deze nog wipen (leegvegen). Wij zorgen direct dat je aan de slag kunt op een leenlaptop van je bedrijf of wellicht een andere werkplek. Soms kun je zelfs via internet overal bij op een willekeurige werkplek of thuis. Het leveren van een nieuwe pc of laptop wordt direct geregeld, zodat je snel weer het comfort van je eigen werkplek hebt.

Dat is helemaal niet zo moeilijk en onhandig als je zou denken! Wij zorgen ervoor dat je een werkende pc of laptop op kantoor krijgt die op de juiste wijze is geïnstalleerd met programmatuur, updates, beveiliging, beheer en alle specifieke software en instellingen voor jouw bedrijf en/of functie. Geen geklooi met instellingen en programma’s of registraties van programma’s of verwijderen van onnodig software dus. Wij zetten op kantoor jouw instellingen over zodat je direct en veilig aan de slag kunt.

Om veiligheid, prestaties en continuïteit te bereiken. Iedereen wil overal op een veilige manier zijn werk kunnen doen. Alles moet goed functioneren, ondanks alle problemen met hard- en software, de uitdagingen omtrent beveiliging en alle programmatuur op je pc.

Een endpoint is een pc of laptop die door jouw bedrijf in gebruik is in het bedrijfsnetwerk. Dit kan een computer achter een balie zijn die verbonden is met een presentatiescherm, maar ook een computer in vergaderruimte of van een tijdelijke medewerker. Ze moeten allemaal beheerd, beveiligd en ondersteund worden.

  • Registratie van hardware, licenties, garantie, leeftijd en dergelijke en wie de computer gebruikt
  • Beveiliging met Bitlocker, antivirus/antimalware of EDR-software, beveiligingspolicies, OS beveiligingsupdates en beveiligingsupdates van 1.000+ programma’s
  • Updates van het OS, van 1.000+ programma’s, van het antivirus-/antimalware- of EDR-programma, van stuurprogramma’s/drivers
  • Beheer met NAble. Zo zorgen wij voor actief beheer van de pc en alle instellingen zodat wij (meetbaar!) jouw werkplek operationeel maken en houden. Tevens een goede controle voor alle maatregelen die wij treffen met rapportage
  • Automatisering waardoor meer dan 50% van alle pc-problemen kan worden voorkomen. Ook als het misgaat kunnen veel problemen geautomatiseerd worden opgelost. Denk bijvoorbeeld aan een vastgelopen proces herstarten, je zoek-index repareren, opschonen van de pc of automatisch repareren van logboekmeldingen
Ga naar de bovenkant