8 frisse aanpassingen waarmee wij jou als klant écht tevreden gaan maken in 2021

Bij Lime Networks zitten wij vol ambities, zoals een 10 van de klant. Dit is niet alleen voor ons erg belangrijk, vooral als klant bij ons profiteer je hiervan. Wil jij weten wat wij gaan doen om die 10 te verdienen en jou als klant écht tevreden te maken? Wij hebben 8 frisse aanpassingen bedacht om IT nóg verfrissender te maken!

Smileys in Autotask implementeren

Wij gaan smileys toevoegen in Autotask; groene, gele en rode smileys. Op deze manier kan jij direct feedback geven op een IT-probleem. Rood betekent ontevreden en dat wij je direct nabellen om te vragen waar het precies aan ligt. Zo kunnen wij beter naar onze klanten luisteren en maken wij het laagdrempeliger om aan te geven dat je niet helemaal tevreden bent. Op die manier kunnen wij op tijd reageren en het (IT-)probleem oplossen. Kies je voor geel? Dan gaan wij aan de slag om dit te verbeteren. Een groene smiley betekent dat alles helemaal goed was. Uiteindelijk hopen wij natuurlijk dat het alleen nog maar groene smileys gaan worden, want wij gaan voor de ultieme klanttevredenheid in 2021!

QBR (Quarterly Business Review): IT als service in plaats van product

Wij gaan jou als klant van informatie voorzien over hoe de IT ervoor staat door middel van een QBR of nog beter: een LBR (Lime Business Review)..Wij communiceren deze lange, middellange en korte termijnplanning voor je in een korte rapportage vooraf. Zo brengen wij kennis en ervaring naar voren om klanten actief te helpen in de volgende stap van de digitale transformatie, beveiliging en innovatie in IT. Op deze manier kan jij sneller actie ondernemen doordat de stappen eenvoudiger en in behapbare brokken zijn opgesteld. Zo brengen wij de klanttevredenheid concreet naar een hoger niveau. Door feedback te ontvangen kunnen wij beter inspelen op de behoefte van jou als klant en hanteren wij een continue technologie- en beveiligingsstandaard.

Helpdesk personeel continu trainen

Om de klant op een juiste manier te helpen, gaan wij als eerst aan de slag met onze helpdesk. De helpdesk is het eerste aanspreekpunt van jou als klant. Door ons helpdeskpersoneel te trainen, zijn ze zich meer bewust van de behoefte van de klant. Klanten moeten zich gewaardeerd voelen en dat begint bij de simpele en hulpvaardige communicatie van de helpdesk die alles in heldere taal uitlegt.

Wij gaan voor die 10 van de klant door ons personeel te trainen en te helpen de beste service te bieden. Denk aan Microsoft-opleidingen, lunch & learn sessies over interne diensten en processen, kwartaalmeetings, ‘capture the flag’ events voor de techies, schermen aan de muur met up-to-date relevante informatie over alle onderwerpen. Voor nieuw personeel hebben wij een buddy systeem. Wij gaan voor die 10 van de klant!

Klanttevredenheidssurvey: wat zijn onze verbeterpunten?

Om de klanttevredenheid te verbeteren is het belangrijk om te weten waar wij wel en niet goed op scoren. Via een survey onder klanten brengen we de mening van de klant in kaart en hebben wij onze verbeterpunten helder voor ogen.

10 handleidingen voor 5 verschillende onderwerpen

IT moet simpel en veilig zijn en klanten moeten verzorgd worden door gepassioneerdere mensen die helder communiceren. Daarom zijn wij bezig met het schrijven van nieuwe handleidingen voor onze klanten over Telefonie, Office 365, Netwerk, Teams en Lime Networks. Denk bijvoorbeeld aan een handleiding over hoe je onze factuur kunt lezen en hoe je de portal voor telefonie gebruikt. Het voordeel hiervan? Je kunt alles op eigen gemak doorlezen en altijd de juiste informatie erbij pakken.

Eerlijke project- en klantreferenties

Na ieder afgerond project en/of migratie gaan wij 10 vragen stellen over het project. Zo kunnen wij concreet maken waar eventuele verbeterpunten liggen en wat wij moeten doen om wél die 10 van de klant te halen. Buiten dit stukje inzichtelijkheid kunnen wij de referenties op onze website plaatsen zodat niet-klanten kunnen lezen of Lime Networks bij hen past.

Gratis interessante E-books, checklists en andere freebies

Wij hebben inmiddels veel waardevolle content verzameld die wij graag met de klanten delen. Zo maken wij IT inzichtelijk en simpel en delen wij interessante informatie zodat jij alles uit jouw IT kan halen. Denk bijvoorbeeld aan een IT-security checklist of een gratis 20 minuten call om jouw IT-probleem te bespreken en op te lossen. Lijkt dit je wat? Hou onze website en socials dan goed in de gaten!

Luisteren naar de input van de klant

Wij zijn erg actief op social media, onze website en in onze nieuwsbrief. Wij communiceren niet alleen wat wij denken dat de klant graag leest, wij luisteren ook naar wat de klant wil lezen. Zo kunnen wij de juiste informatie aanbieden en creëren wij alleen content die écht relevant is voor onze klanten. Daarom ook hier aan jou de vraag: waar zou jij over willen leren? Laat het ons weten en dan nemen wij jouw input mee!

Zo, dat was hem dan, het lijstje met de dingen die wij (gaan) doen in 2021 om van elke klant een uiterst tevreden klant te maken. Wij gaan voor het hoogst haalbare klanttevredenheidscijfer. Onze vraag is dan ook wat wij kunnen doen om jou een nog blijere klant te maken. Feedback is altijd welkom. Mocht je suggesties hebben dan kan je contact met ons op nemen via 010-2121806 | info@limenetworks.nl

Wij bieden IT oplossingen voor een vaste prijs, voor alle MKB bedrijven in Nederland. Met een goed geschoold team halen we de complexiteit uit IT en leveren wij efficiënte diensten die jou als klant totaal verzorgen.

Wil jij ook jouw IT uit handen geven?

Ik wil mijn IT uit handen geven

Veelgestelde vragen over Lime Networks

Staat jouw vraag er niet tussen? 1 mailtje of 1 telefoontje is genoeg om hem beantwoord te krijgen. 010-2121806 | info@limenetworks.nl

Er is zoveel keus bij de aanschaf van producten dat je wel wat hulp kunt gebruiken. Onze kennis van producten en ervaring bij andere klanten zorgen ervoor dat je bij ons altijd terecht kunt voor de beste oplossing voor de zakelijke markt. Wij kunnen niet alles testen, maar hebben wel een goede oplossing om je te helpen. Als je producten zoals bijvoorbeeld een laptop bij ons aanschaft dan verzorgen wij ook de garantieafhandeling en ondersteuning binnen je onderhoudscontract.

Dat is het zeker. Daarom geloven wij in samenwerken. Een IT-manager in je bedrijf kan al snel zorgen voor kennis. Door maandelijkse contracten zijn wij altijd gericht op de lange termijn. Doordat wij constant investeren in pasklare oplossingen voor het MKB, laten wij jou vooroplopen met IT. Door gebruik te maken van standaarden krijg je meer zekerheden.

Contracten zorgen voor heldere afspraken en service wanneer je het nodig hebt. Voorspelbaarheid in je kosten zonder verrassingen. Hierin gaan wij net dat stapje verder, omdat het voor iedereen zekerheid biedt. Of je er op de lange termijn geld mee bespaart? Dat denken wij niet. Wel krijg je de service en kunde op het moment dat je ons nodig hebt. En gaat het een keer verkeerd, dan zit je niet met hoge kosten of twijfel of je wel of niet iemand moet inhuren. Wij geloven in relaties en niet in contracten. Bij ons zijn alle contracten per maand opzegbaar – tenzij door een leverancier anders opgelegd, zoals bij een glasvezelverbinding. Zo profiteer je van de voordelen zonder dat je ergens aan vastzit en zijn kosten voorspelbaar.

IT is vaak ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet volgens ons. Door IT simpel en veilig te maken, versterk je jouw concurrentiepositie. De goed doordachte oplossingen, de versimpeling, beveiliging en heldere support wanneer jij het nodig hebt kosten veel tijd. Aan voorbereiding, training, documentatie, opleidingen en vooral ervaring. Dat is lastig – eigenlijk niet mogelijk – om zelf te doen. Goed dus dat iedereen wat kennis heeft en kritisch blijft, maar samenwerken en veel ervaring en kennis is key voor een goede IT.

Jazeker. Buiten kantoortijd zijn wij bereikbaar op exact hetzelfde telefoonnummer als overdag. Bij premium contracten word je geholpen zonder dat je hiervoor extra betaalt. Reguliere werkzaamheden doen wij altijd tijdens kantoortijd, maar als je ons echt nodig hebt zijn wij er voor je met een strakke SLA zodat je snel weer verder kunt. Heb je geen premium contract, dan helpen wij je op basis van best effort tegen een aangepast tarief. Hiervoor hoef je niets te doen.

Door IT sterk te versimpelen en te concentreren op de oplossingen die wij bieden helpen wij klanten met hun problemen. Door sterk in te zetten op het verzorgen van de klant en niet de oplossing worden standaard oplossingen geconfigureerd voor de klant. Door te werken volgens standaarden, afspraken en te concentreren op communicatie zorgen wij voor begrip bij de klant en een prettige ervaring. IT is vaak complex en bij Lime Networks zorgen wij dat dit simpel wordt voor jou.

Met de IT-manager bespreken wij periodiek waar wij heen gaan en waar wij nu staan. Niet alleen of wij het goed doen maar ook de klant goed bezig is en IT zo benut dat het zoveel mogelijk waarde toevoegt. Als er ook een lokale IT-support is, verdelen wij de taken. Wij laten de klant meekijken in systemen, documentatie en geven bijvoorbeeld inzicht in het netwerk of de servers/cloud. Vaak regelen wij de basis, voegen wij kennis toe en helpen om sneller stappen te zetten met extra handen en ervaring, bijvoorbeeld bij projecten.

Wij zijn Microsoft Gold Partner op drie vlakken, waarvoor de medewerkers van Lime Networks veel opleidingen succesvol hebben afgerond en er courante klantcases zijn goedgekeurd door Microsoft. Daarnaast zijn er nog veel certificeringen op gebied van security, voice, netwerken en dergelijke. Wij werken volgens de richtlijnen en standaarden van onze leveranciers. Ook ons ISO 27001-certificaat zonder opmerkingen zorgt voor de juiste werkwijze en instelling.

Goede medewerkers laten een positieve indruk op je achter wanneer ze jou hebben geholpen. Daar steken wij veel tijd in. Onze medewerkers werken allemaal volgens onze richtlijnen, procedures en handboeken. Belangrijker zijn onze kernwaarden (klanten verzorgen, passie voor techniek, heldere taal) die wij actief uitdragen. Tijdens ‘lunch & learn sessies’ met het team besteden wij veel aandacht aan beveiliging intern en voor de klant en wordt kennis op pijl gehouden. Elk jaar volgen wij relevante opleidingen om voorop te blijven lopen met kennis. Wij krijgen een score van 8,4 van klanten bij projecten en migraties en hebben een 100% score voor het succesvol uitvoeren. Wij gaan uiteraard voor een 10, dus wij verbeteren constant.

Onze helpdesk fungeert als een full-service helpdesk waar iedereen jou direct kan helpen met vragen en problemen. Je mag ons altijd bellen met al je IT-vragen en problemen. Ons gepassioneerde en goedgeschoolde team helpt je op een vriendelijke manier met jouw IT, documentatie en specifieke afspraken. Of je nu een probleem hebt, advies wilt of met een vraag zit, wij werken samen als één team. 20 IT-ers voor de prijs van 1 die je zo vaak je wilt mag bellen; liever dat je ons vaker belt over hetzelfde onderwerp dan dat je met de vraag blijft zitten! Ook zijn wij buiten kantooruren beschikbaar voor belangrijke storingen. Een engineer helpt je dan binnen een kwartiertje. Tot slot is onze helpdesk beschikbaar in het Nederlands of Engels.

Wij zullen IT zodanig inrichten dat jij ermee aan de slag kunt en dat je de concurrentie een stap voor bent. Of dit nu over de telefonie of de Wi-Fi gaat, de helpdesk staat klaar om elk IT-probleem op te lossen. Met een sterk geschoold en passievol team is geen IT-probleem te groot en zorgen wij voor efficiëntie en veiligheid.

Wij gaan voor prestaties, continuïteit en veiligheid. De eerste stap is inventarisatie, waarbij wij kijken hoe IT momenteel wordt gebruikt, hoe dat beter kan en wat onze rol hierin is. Wat is de hulpvraag en welke waarde kunnen wij toevoegen? Als wij op dezelfde lijn zitten, doen wij een voorstel tot een plan van aanpak, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zo weet je precies wat wij gaan doen, hoe, welke effecten dit heeft, wie wat gaat doen, wanneer en hoeveel het gaat kosten. Adoptie hoort hier ook bij. Daarna gaan wij het uitvoeren. Denk aan beveiliging, installatie en migratie. Het exacte verloop hiervan verschilt per bedrijf. De helpdesk staat altijd voor je klaar en helpt je direct. Transparantie, vertrouwen en probleemoplossend werken staan tijdens het hele proces voorop.

  • IT is de kern van je concurrentiepositie
  • Wij halen de complexiteit uit IT
  • Het is voordeliger dan dat je je IT zelf doet
  • IT is geen kerntaak meer
  • Wij adviseren niet alleen maar, doen ook echt het werk
  • Wij zijn innovatief en altijd up-to-date
  • Je hoeft je geen zorgen meer te maken over IT
  • Minder stress, meer efficiëntie

Wij focussen ons op het MKB-segment tot 250 werkplekken. Wij sluiten geen enkele branche uit, elk bedrijf met IT-wensen is welkom.

  • Wij leveren altijd topprestaties
  • Wij werken innig met de klant samen
  • Ons team is jong, innovatief en vernieuwend
  • Wij communiceren helder
  • Veiligheid staat bij ons op nummer 1
  • Onze diensten zijn zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk
  • Wij zijn koploper in de nieuwste technieken op IT-gebied
  • Wij zoeken alles voor je uit, je hoeft zelf niks meer te doen

Share This Story, Choose Your Platform!

Ga naar de bovenkant