Even voorstellen…

Daan Hazelzet
Daan HazelzetPartner

Onderhoud en systeembeheer

Uw IT infrastructuur moet optimaal beschikbaar zijn, zodat u zorgeloos kunt werken. Om u van dienst te kunnen zijn, en om eventuele storingen tijdig te kunnen signaleren, kunnen wij met u verschillende vormen van onderhoud afspreken:

  • Ad-hoc ondersteuning waarbij u gewoon tegen uurtarief op het moment dat het nodig is ons belt of langs laat komen.
  • Een strippenkaart voor ondersteuning en support, waarbij u vooraf de nodige uren voor ondersteuning bij ons afneemt. Wij houden bij wanneer en hoeveel uren u bij ons besteedt voor ondersteuning, en informeren u over.
  • Een onderhoudscontract waarbij wij proactief uw IT omgeving monitoren en preventief onderhoud uitvoeren.
    Lees meer over onderhoudscontracten.
  • Service Level Agreements met duidelijke afspraken over beschikbaarheid, geplande werkzaamheden, responstijden, prijzen, etc.

Wij bieden u telefonische ondersteuning voor al uw vragen, en komen op locatie langs als dat nodig is. Verder monitoren wij uw hard- en software zodat we eventuele problemen al vroegtijdig kunnen signaleren en voorkomen.

Vraag advies aan

Benieuwd naar wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Loop je tegen IT problemen op? Vraag vrijblijvend advies aan, we helpen je graag verder.
Vraag advies aan

Een aantal van onze klanten

Waarom kiezen voor ons?

  • Al uw ICT zaken en zorgen in één hand met één continu aanspreekpunt
  • Verfrissende blik en duidelijke communicatie
  • Gedreven en gepassioneerde werknemers, die technisch sterk onderlegd en gecertificeerd zijn
  • Hoogstaande dienstverlening tegen een zeer betaalbare prijs
  • Al zes jaar een betrouwbare partner voor midden- en kleinbedrijf, ongeachte welke branche

Wat klanten zeggen

Lime Networks is mij een betrouwbare IT partner. Ze reageren snel en denken mee.
Loek Hulsbergen, PowerQ
Wat ik prettig vind aan Lime Networks is dat ze ieder bedrijf als aparte uitdaging oppakken. Zo hebben ze goed gekeken naar onze wensen en rekening gehouden met bedrijfsspecifieke eisen.
Robbert Bregman, iTulp Internetservices
Boer Groep is sinds 2003 klant bij Lime Networks. Wij zijn een textielrecycling organisatie met meerdere vestigingen binnen Nederland. Bij al onze vestigingen heeft Lime Networks de volledige ICT-infrastructuur aangelegd en dragen zij zorg voor het beheer. Onze ervaring met deze professionals is uitstekend.
Mariska Zandvliet, Boer Groep Holland
Lime Networks staat klaar wanneer je ze nodig hebt. Onverwachte problemen worden vaak snel opgelost, bij ons op de zaak of efficiënt op afstand. Zonder lang wachten. Dat is wat wij nodig hebben voor onze internetactiviteiten zodat wij ook onze klanten – vaak top-500 bedrijven in Nederland en België – goed kunnen bedienen.
Ronald Verschueren, Netmarketing MC Europe
Lime Networks heeft LOGEX ondersteund met professionalisering en opschalen van haar IT infrastructuur, welke cruciaal is voor het aanbieden van onze diensten aan onze klanten. Lime Networks denkt vanuit de positie klant proactief mee over IT investeringsbeslissingen. Wij zijn zeer tevreden over de snelheid en adequaatheid van hun dienstverlening.
Rudolph Haardt, Logex B.V.
Sinds 2012 maakt TIIN Capital gebruik van de diensten van Lime Networks. Zij doen het onderhoud van onze servers en werkstations en sinds enige tijd ook VoIP telefonie. De medewerkers van de helpdesk zijn goed bereikbaar, de lijnen zijn kort. De meeste zaken kunnen binnen korte tijd op afstand worden afgehandeld en periodiek komt er iemand naar ons kantoor om problemen per werkstation op te lossen. Zij denken actief mee in geval van uitbreiding van en wijzigingen in ons IT netwerk.
Maarten Derks, TIIN Capital B.V.