Uitstekende ICT service voor een vast bedrag per medewerker per maand

  • Maak uw ICT beheerkosten inzichtelijk en vooraf voorspelbaar
  • Professionele service, betaalbaar en snel
  • 24×7 helpdesk

U wilt met uw organisatie zorgeloos kunnen vertrouwen op een partner die professionele ICT ondersteuning levert. Wij kunnen deze diensten leveren in de vorm van onderhoudscontracten voor een vast bedrag per werkplek of per server per maand. Dit kan gedurende kantooruren, maar optioneel ook voor 24×7 ondersteuning. Onze verfrissende helpdesk staat dan altijd voor u klaar om vragen en problemen adequaat voor u op te lossen, via een remote hulpsessie, of indien nodig bij u op locatie.

Hieronder treft u een overzicht aan van de mogelijkheden en opties van onze onderhoudscontracten. Graag maken wij een offerte op maat voor uw omgeving.

Werkplek Onderhoudscontracten

Office365 Exchange Office365 M/E Werkplek Werkplek Premium
Mail/Exchange/Outlook
MS Office 2010/2013
AD/Sharepoint/documenten
Lync Online
Netwerk/WiFi
Printers
Antivirus
Technische begeleiding 3rd party apps
Licentiebeheer clients
Thuiswerkplek ✓* ✓*
Buiten kantooruren

(*) Mits volgens Lime standaarden (WiFi, modem, internetverbinding)

Server Onderhoudscontracten

Server Server Premium
Maandelijkse Updates
Maandelijks reboot en checks
24×7 monitoring
Dagelijkse backupcontrole
Maandelijks test terugzetten backups
Technische werking serverfuncties
Technische begeleiding 3rd party apps
Werkzaamheden server (diskspace, updates, …)
Licentiebeheer server
1x per kwartaal vhd backup ✓**
Buiten kantooruren 24×7

(**) Externe of online opslag dient wel beschikbaar te zijn of afgenomen te worden

Vraag aan

Uw onderhoudscontract op maat!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw ICT omgeving? Antwoord binnen 24 uur!
Vraag aan