Waar wacht
je nog op?

Marketing held(in)  – €2800 –

Kom jij ons marketingteam versterken als parttimer of fulltimer? (per direct, 24-40 uur per week)

 

Ben je verfrissend, creatief, een team player en secuur? Heb je affiniteit met IT en ervaring in marketing, media en communicatie? Zie je in dat IT-ers hartstikke leuke en behulpzame mensen zijn of geef je ons een kans om dit aan je te laten zien? Solliciteer dan voor de allerleukste marketing functie van Rotterdam.

Hier kom je terecht

Wij zijn het meest verfrissende IT-bedrijf van Nederland. Wat houdt dat in? Bij ons geen complexe processen of vreemde manuals vol met vaktaal. Ja, IT is complex, maar wij zorgen ervoor dat onze klanten voorzien worden van eenvoudige, simpele en duidelijke antwoorden op hun vraagstukken. Die verfrissing en dat simpel zijn vloeit door in alles wat wij doen, maken en zijn.

Het marketingteam bestaat uit een directeur, manager, designer, uitvoerende marketing medewerker en soms een stagiair(e). De marketingafdeling werkt nauw samen met de sales afdeling. Omdat wij wilde plannen hebben met de marketing en meer verbinding zoeken tussen de marketingafdeling en de rest van het bedrijf, zoeken wij iemand die 3 tot 5 dagen ons team wil komen versterken – op kantoor maar deels thuiswerken mag ook als je dat fijn vindt.

Je bent bij ons echt onderdeel van het team. Koffie zetten doen mensen maar lekker zelf, jij wordt echt behandeld als een professional en waardig deel van het team. In het team vinden wij het belangrijk dat iedereen in zijn of haar kracht wordt gezet, dat we elkaar en onszelf continu uitdagen, dat er respect is, dat wij ook met elkaar kunnen lachen en dat jij je thuis voelt.

In 2019 en 2020 hebben wij hard gewerkt aan het creëren van content en uitstippelen van een strategie die samenhangt met de bedrijfsdoelstellingen. In 2021 hebben wij die lijn doorgetrokken. Zo hebben wij onze content verder uitgebreid en blijft dat een ongoing taak voor 2021 en 2022, maar zijn wij ook begonnen aan het verwezenlijken van andere doelstellingen. Denk aan het bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en het ondersteunen van de salesafdeling. Waar de vorige jaren in het teken stonden van ‘zichtbaar worden’, focussen we nu vol op de conversie.

Marketing held(in) gezocht
(m/v, per direct, 24-40 uur per week)

Dit ga je doen

Je gaat allerlei uitvoerende marketingtaken uitvoeren. Lekker breed, maar dat is ook het fijne aan deze functie: de taken hangen grotendeels af van jouw skills, ambities en passies. Juist fijn als je breed geschoold bent en brede interesses hebt.

Wij zoeken een all-rounder die wij breed in kunnen zetten. Wij luisteren nauw naar jouw interesses en vullen jouw takenpakket verder aan met allerlei marketingtaken. Geen probleem als jij iets niet weet; jij krijgt alle ruimte tot ontwikkeling, zolang je interesse voor marketing en affiniteit met IT maar goed zit.

Kent Instagram bijvoorbeeld geen geheimen voor jou? Dan zetten wij je vooral op de social media content creatie en strategie. Ben je meer into websites bouwen? Dan houden wij hier rekening mee in je takenpakket. Schuilt er een copywriter in jou? Mooi, dan mag je lekker aan de slag met de blogs, webteksten, freebies of andere vormen van content.

Natuurlijk zijn er vaste taken die uitgevoerd moeten worden. Zo woon je de meetings bij, hebben wij wat conversiegerichte taken op de planning staan en zijn er terugkerende taken op het gebied van management, content creatie, social media, copywriting (nakijken), website edits en algemene planning en organisatie. Als er zaken zijn waar je nog niet zo veel van weet, zorgen wij ervoor dat je genoeg input en briefing hebt om aan de slag te gaan.

Je mag meedenken met de Kerstacties, helpen om affiliate marketing in te gaan zetten, aan de slag met een Youtube-kanaal, teksten vertalen en allerlei onderzoeken uitvoeren. Samen kijken wij of jouw voorstellen passen bij het marketingplan, onze doelen, de rest van de organisatie en natuurlijk het budget. Initiatief wordt juist op prijs gesteld en wij begeleiden je hier graag in. Zo tillen wij onze marketing samen naar een hoger level.

Verfrissend van top tot teen

Ook onze bedrijfscultuur is verfrissend. De lijntjes met het management zijn kort en er is een perfecte balans tussen hard werken en plezier maken. Wij waarderen initiatief maar zullen je ook begeleiden waar nodig. Jij komt in een ontzettend leuk team terecht (al zeggen we het zelf) met gepassioneerde, sociale, hulpvaardige, vriendelijke en leergierige IT-ers.

Samen werken wij als één team voor één doel: verfrissend in IT!

Modern Workplace, Microsoft Teams, Powershell,
Autotask, N-Able, punctueel? … Bonuspunten!

Dit zoeken wij

  • Je hebt minimaal een MBO-opleiding in de richting van marketing, media of communicatie
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt affiniteit met IT (social media en websites vallen onder media en marketing; als je wilt weten wat we bedoelen met IT, pak dan eens een lekker kopje koffie en lees onze webpagina’s door)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Leeftijd maakt niet uit en het is ook niet erg als je een studie volgt
  • Je bent verfrissend, secuur, creatief en een teamplayer
  • Je werkt en denkt klantgericht en streeft naar die 10 van de klant, ook al zit je zelf niet bij de helpdesk
  • Je hebt overzicht en bent in staat om eenvoud van details te scheiden
  • Je hebt ervaring met WordPress, Mailchimp, Word en andere basic marketing- en communicatieplatformen en -tools
  • Je bent ambitieus en houdt van persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Je bent bereid om zo veel mogelijk op kantoor te werken. Thuiswerken is bespreekbaar, geef dit aan
  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar
  • Kudo’s als je een HBO- of WO-diploma op zak hebt, om kunt gaan met Adobe CC programma’s (Photoshop, Illustrator, InDesign, XD) en/of ervaring hebt met HTML/CSS

Dit wil of zoek jij (en krijg je)

  • Bruto maandsalaris van €2.800,- obv 40 uur en minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Budget voor mobiliteit of auto
  • Elke dag superlekkere, gezonde, verse bio lunch van de buurtboer
  • Een telefoonabonnement, ook voor privégebruik
  • Een vergoeding voor jouw internet thuis
  • Een werkplek op kantoor waar je niks aan ontbreekt: steengoede laptop, 2e scherm, ruimte voor je fotolijstjes, comfortabele stoel én natuurlijk superleuke collega’s
  • Ruimte om te groeien
  • Ruimte voor initiatief maar ook support en hulp waar nodig. Micro managen doen wij niet aan, elkaar versterken en aanvullen wel
  • Reiskostenvergoeding en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een vitaliteitsprogramma en goede pensioensregeling
  • Een fijne bonusregeling aan het einde van het jaar

Maar… er is meer!

  • Supergezellig uitjes waar wij allemaal naar uitkijken. Denk aan een nachtje weg met stadstour en blowcarten, skydiven of een privé sushi workshop
  • Culinair goed voor elkaar. Wij hebben lekkere koffie, thee, frisdrank en snacks, gezamenlijke lunch, vrijdagmiddagborrel en barbecues
  • Een ontzettend behulpzaam, leuk en slim team

Klinkt als jou?

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Klinkt Lime als een bedrijf waar jij graag voor zou willen werken? Let’s find out! Stuur je cv en motivatiebrief (/-video/-magazine/-podcast) naar ninarosa@limenetworks.nl.

Ben jij wie wij zoeken en zijn wij wie jij zoekt?
Super, waar wacht je nog op?!