Hoe helpt een XLA met customer experience?
Een XLA helpt de IT-manager met inzicht en directe feedback, maar ook personeel met knelpunten die misschien niet altijd voor [...]
Een XLA helpt de IT-manager met inzicht en directe feedback, maar ook personeel met knelpunten die misschien niet altijd voor [...]
Vooruit met IT, werknemers en samenwerken. Het geeft inzicht in hoe de IT er voor staat en je kunt zo [...]
Vooral inzicht krijgen in hoe wij jouw bedrijf en jouw personeel een betere ervaring in IT-middelen en gebruik kunnen geven. [...]
Jazeker wel. Een XLA moet op termijn een SLA vervangen. Eigenlijk moet een XLA een SLA overbodig maken. Wij gooien [...]
Dat ligt aan het contract wat wij samen zijn overeengekomen. Onze Premium diensten geven je de allerhoogste standaard die wij [...]
Nee, dat zou niet afdoende zijn. Het is een constante verbetering om jouw bedrijf steeds verder te helpen in de [...]
Organisaties zijn gevuld met procedures, KPI's en frameworks, maar vergeten vaak de menselijke ervaring. Documenten met regels en Service Level [...]
eXperience Level Agreement -> IT richt zich traditioneel op het verbeteren van processen. XLA is een mentaliteit om mensgerichte IT-diensten [...]
Wij zetten diverse tooling in om jou te ondersteunen met inzicht in je huidige IT, klanttevredenheid en planning voor de [...]
Meer met je klanten in gesprek gaan. Zo ontstaat er meer samenwerking en een kwalitatief beter resultaat, met meer waarde [...]