Wat kun je met XLA?

Vooruit met IT, werknemers en samenwerken. Het geeft inzicht in hoe de IT er voor staat en je kunt zo [...]

Wat doe je precies voor XLA?

Vooral inzicht krijgen in hoe wij jouw bedrijf en jouw personeel een betere ervaring in IT-middelen en gebruik kunnen geven. [...]

Hebben jullie geen SLA meer?

Jazeker wel. Een XLA moet op termijn een SLA vervangen. Eigenlijk moet een XLA een SLA overbodig maken. Wij gooien [...]

Wat kost customer engagement?

Dat ligt aan het contract wat wij samen zijn overeengekomen. Onze Premium diensten geven je de allerhoogste standaard die wij [...]

Is XLA een contract?

Nee, dat zou niet afdoende zijn. Het is een constante verbetering om jouw bedrijf steeds verder te helpen in de [...]

Wat is XLA?

eXperience Level Agreement -> IT richt zich traditioneel op het verbeteren van processen. XLA is een mentaliteit om mensgerichte IT-diensten [...]

Wat zijn/doet jullie tooling?

Wij zetten diverse tooling in om jou te ondersteunen met inzicht in je huidige IT, klanttevredenheid en planning voor de [...]

Wat is customer engagement?

Meer met je klanten in gesprek gaan. Zo ontstaat er meer samenwerking en een kwalitatief beter resultaat, met meer waarde [...]

Ga naar de bovenkant