.
Bereikbaar en toegankelijk
zijn zoals jou dat uitkomt
Wil jij helder communiceren met je klanten?
Met Managed IT verzorgen wij jouw Telefonie
Telefonie iets van het vorige decennium? Zeker niet!
Telefonie is nog steeds ontzettend belangrijk en zorgt
voor bereikbaarheid en vlotte communicatie.
Bij ons kan dat zónder de technische complexiteit.
Onderdeel van Managed IT
Zo ben jij wél bereikbaar
Laat Telefonie in jouw voordeel werken en zorg dat je bereikbaar bent zoals jij dat wil.
Bij ons maak je gebruik van een ‘enterprise telefooncentrale’ in de cloud. Wij maken
gebruik van het betrouwbare mobiele KPN-Netwerk via een cloud oplossing en bieden
je allerlei relevante features zoals een visual voicemail, beschikbaarheidsinformatie en
volledige controle over inkomende gesprekken. Je kunt dit maandelijks opzeggen indien
gewenst. Tot slot staat ons team van gepassioneerde IT-ers altijd voor je klaar. Zorg dus
voor een veilige en efficiëntie telefonie-oplossing die ervoor zorgt dat jij bereikbaar bent
voor jouw klanten, maar wel precies zoals jij dat wilt.
Waarom Managed Voice onmisbaar is in jouw bedrijf
Waarom Managed Voice onmisbaar is in jouw bedrijf
Een belangrijk onderdeel van Telefonie is Managed Voice, waarbij je belt met een (vast/draadloos) toestel of via een applicatie op je pc.
Dit is waarom Managed Voice alleen maar in jouw voordeel gaat werken.
Nieuwste snufje in de technologie
Met een cloud oplossing loop jij voor op de technologie. Een mogelijkheid is VoIP (voice over IP) oftewel bellen over het internet. Wij maken gebruik van ColigoGrid, het modernste VoIP-telefonieplatform wat er is. Met ons loop jij voor op de trends.
Integratie met je mobiel
Met een integratie van vast en mobiel vergroot je je bereikbaarheid nóg meer, doordat vaste en mobiele telefonie op hetzelfde platform lopen. Dit kun je dus weer zelf naar wens instellen.
Op je eigen voorwaarden
Jij stelt zelf in wanneer je bereikbaar bent, dus je hoeft niet bang te zijn dat je nu opeens de hele dag door telefoontjes krijgt op allerlei toestellen. Zo heb je het prettige van de bereikbaarheid, maar voer jij nog steeds de regie.
Keep it stupid simple
Sluit je toestel aan op het netwerk of plaats de simkaart in je mobiel. Het werkt direct, voor een vaste prijs per maand.
De componenten van Telefonie
De componenten van Telefonie
Of je nu via je vaste telefoon en/of via je mobieltje belt, bij Lime Networks staat alles achter de telefooncentrale en functioneert dit als één geheel. Laat je perfect verzorgen of beheer alles zelf. Het meest innovatieve telefonieplatform beschikbaar zonder technische complexiteit.
Managed Voice
Bellen met een vast of draadloos toestel óf via een applicatie op je pc. Gratis vergaderkamers zijn inclusief en je kunt optioneel kiezen voor bundels met ongelimiteerd bellen in Nederland of de EU.
Managed Mobile
Bellen met je smartphone/gsm eventueel met een tweede 06-nummer op dezelfde simkaart. Kies uit diverse databundels en ongelimiteerd bellen van/naar Nederland en/of de EU.
Nummers
Neem je eigen nummer zorgeloos mee en/of kies nieuwe vaste nummers (los of in 10/100-blokken), 06-nummers, servicenummers of internationale nummers. Zelfs meerdere 06-nummers op één sim.
Goede service of zelf aan de slag
Laat je goed verzorgen met het inrichten van de telefooncentrale, de onboarding van je personeel, eventuele wijzigingen tijdens gebruik of laat vragen en storingen vlot afhandelen door onze helpdesk.
Wij leveren internet van alle grote providers in Nederland & zorgen voor één factuur en vlotte support.
Hardware
Hardware
Vaste telefoons
Betrouwbaar en simpel te bedienen. Van eenvoudig tot een kleurenscherm waar je tot 30 collega’s ziet en of ze beschikbaar zijn.
Draadloze telefoons
Neem je telefoon mee waar jij hem nodig hebt. Zelfs een vergadertelefoon kan draadloos. Zo kun je deze in alle vergaderruimtes gebruiken. Super efficiënt dus.
Vergadertelefoons
Of je nu met twee personen of met 20 man in een vergadering zit, je maakt jezelf en de andere partij verstaanbaar. Zo communiceer je helder met elkaar.
Headsets
Je handen vrijhouden, even van je plek lopen of geconcentreerd bellen? Gebruik een headset op je telefoon of je pc/laptop en bel zoals jij dat wilt.
Bereikbaar en toegankelijk zijn zoals jou dat uitkomt
Bereikbaar en toegankelijk zijn zoals jou dat uitkomt
Nu lijkt het allemaal gecompliceerd en eng, maar dat is het totaal niet. Wij maken het simpel: één platform voor alles omtrent Telefonie.
Ga zelf aan de slag of laat onze helpdesk alles voor je regelen. Telefonie is voor elk bedrijf essentieel en kan helpen om goed bereikbaar te zijn. Daarom willen wij het graag tastbaar maken.
Veelgestelde vragen over Telefonie
Ja, kunnen wij allemaal. Of je nu voor je vaste telefonie en/of je mobiele telefonie abonnementen hebt, of privé en zakelijk door elkaar gebruikt, of misschien zelfs bij verschillende leveranciers zit… Komt helemaal goed, wij helpen je met een zo gemakkelijk mogelijke transitie naar de beste oplossing.
Wij leveren alles zero-touch op om perfect te kunnen bellen, wat betekent dat je er meteen mee aan de slag kunt. Wil je precies weten hoe dat werkt? Stuur dan een e-mail aan verfrissend@limenetworks.nl of bel ons voor een afspraak op 010-2121806
Ja, dat kan zeker uitmaken. Onze vast/mobiel oplossing werkt via het zendnetwerk van de KPN. Onze cloud telefonie oplossing ColigoGrid zorgt voor de verdere afhandeling van de gesprekken. Dit zorgt voor een modern en innovatief platform met de kwaliteit die je nodig hebt om perfect zakelijk te communiceren.
Met internet/VoIP is bellen vele malen ingewikkelder dan vroeger via de ISDN lijn. Naadloos je mobiel gebruiken zowel privé als in combinatie met je telefooncentrale moet efficiënt en simpel zijn. En heb je vragen of hulp nodig, dan wil je direct iemand spreken. Kies daarom voor Lime Networks. Het moet verfrissend zijn.
Communiceren gaat nog veel via de telefoon. De wereld waar wij nu in leven is sneller en communiceert op allerlei moderne manieren. Vooral de aandacht vasthouden is steeds lastiger. Je wilt dus overal goed bereikbaar zijn (op tijden wanneer jij dat wilt) en je wilt helder en eenvoudig makkelijk kunnen communiceren. Dus als je op kantoor zit moet dit perfect geregeld zijn.
Zit je op kantoor? Dan kun je je toestel van de stroom halen of een fabrieksreset geven. Alles werkt dan na een paar minuutjes weer als dat je gewend was. Reageert het toestel helemaal niet meer? Dan kun je ook op een andere werkplek gaan zitten en van jouw extensie bellen door even op dat toestel in te loggen. Zo simpel is het. Is je toestel echt stuk dan sturen wij een nieuwe op. Die werkt gelijk dus geen installatie ellende. Indien nodig prikken wij hem in je netwerk voor je als dat ook nog gewenst is.
Je betaalt voor een gebruiker van de telefooncentrale (vast en/of mobiel), voor je belminuten (of je koopt ze af) en als je wilt voor verfrissende service. Heb je dan vragen of wil je iets aangepast zien in de telefooncentrale, dan helpen wij je. Slimme engineers die weten wat ze moeten doen. Géén kastje naar de muur verhaal maar aardige mensen die je direct helpen.
Heel goed. Wij maken namelijk gebruik van het netwerk van de KPN zendmasten en hun netwerk internationaal. Dat zit dus wel snor. Het kan altijd verschillen per gebouw per provider. Maar KPN is gewoon goed! Heel goed.
Hier zijn diverse mogelijkheden voor, of jouw bedrijf nu uit 10 werknemers bestaat of uit 1000. Neem bijvoorbeeld de app op je desktop of de connectie naar je CRM systeem. Dat geeft veel inzicht. Heb je een kleine omgeving? Dan hebben wij een toestel met een groot scherm met knoppen waarmee je de beschikbaarheid en naam van je collega’s en/of afdelingen ziet. Behoefte aan meer? Dan hebben wij nog extra modules voor naast je telefoon met nog meer knoppen en lichtjes. Heb je behoefte aan écht veel knoppen (100+)? Dan hebben wij een applicatie op je pc waar je alles custom instelt en op een apart scherm op je pc jouw collega’s kunt zien en direct naar ze door kunt verbinden. Uiteraard kun je op je toestel of op je pc werken met een headset waarmee je handen vrijhoudt en ook minimaal 50 meter van je werkplek kunt weglopen. Ook kun je bijvoorbeeld met je smartphone jouw gesprekken aannemen als je even iets moet regelen. Het gesprek wat je voert kun je altijd doorzetten van/naar elk van je apparaten waar je mee belt.
Voicemail kennen wij allemaal en dat werkt bij ons net zo. Heb je een smartphone met iOS of Android dan kun je gebruik maken van de Reach app. Hierin kun je al je ingesproken voicemails zien, direct beluisteren en ook wissen en terug- of vooruitspoelen. Visueel vanaf je scherm zonder allerlei ingewikkelde menu’s met snelkeuzes die wij niet kunnen onthouden. Super handig.
Jazeker! Je bent ook niet gebonden aan een smartphone met twee simkaartsloten of bijvoorbeeld een E-SIM. Het werkt op een standaard simkaart. Jouw Nokia uit 1999 zal het dus ook nog doen!
Dit is handiger dan je nu denkt. In ieder geval hoef je niet met twee toestellen op pad. Je bent ook niet gebonden aan een smartphone met twee simkaartsloten of bijvoorbeeld een E-SIM. Het werkt op een standaard simkaart – of je nou werkt met een Nokia8010 uit 2005 of de nieuwste iPhone. Het werkt altijd en overal, ook in het buitenland. De simkaart maakt verbinding met de telefooncentrale, dus jij kunt bereikbaar zijn of uitbellen op meerdere nummers vast en/of mobiel – en zelfs tijdsgebonden!
Met de bereibaarheidsmatrix of met de vooringestelde schema’s kun je automatisch je gesprekken ergens anders afleveren. Hierin kun jij dus inderdaad instellen dat jouw secretaresse de telefoon opneemt als jij in een vergadering zit, op vakantie bent, even met de hond aan het wandelen bent of om een andere reden afwezig bent.
Ja, dat is heel makkelijk. Heb je dus even geen tijd, dan verbind je de beller gemakkelijk door aan een collega of aan een afdeling – met of zonder ruggenspraak.
Nee. Met elke mobiele telefoon kun je mobiel bellen en de telefooncentralefuncties (zoals doorverbinden en wachtrijen) gebruiken. Wij hebben wel een applicatie. Hiermee bedien je je profiel zodat dat niet online hoeft. Ook kun je hierin je ingesproken voicemails in een lijst bekijken en direct afluisteren.
Met Premium support kun je ons ook bellen als het een keer misgaat ’s avonds, in het weekend of op feestdagen. Heb je een winkel of lever je diensten buiten reguliere kantooruren en kan je niet verder? Dan zijn wij er voor je.
Je kunt een login krijgen voor jouw online omgeving. Hier kun je alles bedienen. Heb je toch even hulp nodig, dan zijn wij er voor je met onze kundige en gepassioneerde helpdesk en wij hebben een uitgebreide gebruikershandleiding. Wil je zelf dus aan de slag, dan staat niets je in de weg.
Ja, dat kunnen wij. Wij kunnen ze voor je opslaan maar wil je dat niet, dan kunnen wij ze dagelijks ook afleveren op jouw IT-omgeving bijvoorbeeld op een sFTP-server. Let op: als je gesprekken opneemt dan moet je dat ofwel aankondigen ofwel je kunt het alleen voor interne leerdoeleinden gebruiken. Onaangekondigd is het niet rechtsgeldig.
Pak een enterprise telefooncentrale en alle functies die erbij horen. Queues, wachtrijen, huntgroepen, doorverbinden, doorschakelingen, alles op tijden en schema’s, vakantie/vrije dagen, CDR records, hotdesking, groepen, call-pickup en ga zo maar door. Eigenlijk alles wat jij wilt en/of nodig hebt. Wil je meer details? Bekijk dan onze folder op de pagina over ‘Telefonie‘. Oh ja… je kunt ook je mobieltje gebruiken. Een vast toestel is niet nodig!
Met ‘secure bij design’ staat veiligheid voorop. Met pentesten en onze ISO-certificering verplichten wij onszelf continu alert te blijven op jouw veiligheid en die van onze diensten en producten. Neem bijvoorbeeld vaste telefoons. Die maken connectie met het platform met uniek een gegenereerde gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord. Die weet jij zelf niet eens. Dan heb je nog je eigen login daar overheen. Dus dat is niet lastig te hacken… zeg maar gewoon (bijna) niet. Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen over veiligheid of onze pagina over Veiligheid.
Nee, dat hoeft niet. De simkaart maakt verbinding met de telefooncentrale. Dus jij kunt bereikbaar zijn of uitbellen op meerder nummers vast en/of mobiel en zelfs tijdsgebonden. Een voorbeeld: jouw zakelijk mobiele nummer staat op je visitekaartje. Je wilt niet dat klanten je storen in het weekend of op je vakantie. Dus je schakelt je zakelijk nummer door naar de storingsdienst in het weekend en op je welverdiende vakantie naar de Malediven. Klanten worden geholpen, maar jij hebt er geen last van. Tevens blijft jouw privé mobiele nummer wel gewoon werken. Altijd, ook op vakantie! (pssst… je kunt wel je schoonmoeder direct doorschakelen naar de voicemail – altijd! 😉
Ja, op alle telefoons kun je inloggen met jouw eigen interne nummer (bijvoorbeeld 201) en jouw eigen pincode. Dat duurt 10 seconden en je kunt gelijk bellen. Dit geldt voor alle toestellen, merken modellen die wij leveren (ook voor de vergadertelefoons). PS heb je geen flexplek, dan hoef je maar 1x in te loggen en je blijft ingelogd. Ook de volgende dag, ook bij een stroomstoring of storm Ciara. Je wordt pas uitgelogd als jij dat wilt.
Ja, dat kan zeker! Je kunt bellen met een applicatie op je laptop of met je mobiele telefoon. Je kunt ook thuis je vast toestel aansluiten. Of je nu tegelijkertijd op kantoor een toestel wilt, thuis een vast toestel wilt én je wilt ook met je mobieltje in de auto bellen…. het kan allemaal. Je kunt ook overal kiezen of je vanaf je mobiele nummer of vanaf je zakelijke nummer belt. En dat kan allemaal ook nog eens super eenvoudig.
Nee. Je krijgt met jouw bedrijf een eigen telefooncentrale op het cloud platform. Dat is onderdeel van het geheel en je betaalt per poppetje en voor de belminuten (of je koopt de belminuten af). Dat geldt zowel voor mobiel als voor vaste telefonie.
Dat verschilt per leverancier. Bij ons houdt het in dat jouw simkaart en dus je mobieltje achter de telefooncentrale staat. Dus alles op je vaste toestel werkt ook op je mobiele toestel – als je dat wilt tenminste. Doorverbinden, wachtrijen, doorschakelen, uitbellen met je vaste nummer, opnemen van gesprekken en nog 100 andere functies. Het werkt allemaal perfect met elk mobiel toestel zonder apps en ingewikkelde toestanden. PS Wij hebben wel een mobiele app (iOS/Android), maar daar bedien je jouw account mee zodat je niet online hoeft in te loggen. Heel makkelijk dus.