Kost dit mijn werknemers niet heel veel tijd?
Het doel is om productiviteit juist te winnen. Klagende werknemers aan het koffiezetapparaat, een directie die ontevreden is of een [...]
Het doel is om productiviteit juist te winnen. Klagende werknemers aan het koffiezetapparaat, een directie die ontevreden is of een [...]
Dat zouden wij het liefst willen. Maar elke organisatie is anders in diensten, hardware, software en zeer verschillend in bijvoorbeeld [...]
Bij een aankoop en een levering hiervan kan je als IT'er de factuur sturen. Toch ontbreekt het soms aan zaken [...]
In progressie. Daar draait het om. Perfectie willen wij allemaal wel, maar wij moeten focussen op continu verbeteren. Die 10 [...]
Wij kunnen onze diensten wel inzetten voor IT-projecten die vastlopen, migraties die (dreigen te) mislukken, capaciteitsproblemen met intern personeel of [...]
Het ergste wat je kan overkomen is dat je slimmer wordt of extra tips krijgt. Maar beschikt je onderneming al [...]
Jij profiteert optimaal van alle kennis van de achterliggende Managed Service Provider. Daardoor kan jij je positie in security versterken [...]
Een stabiele, performante en schaalbare IT-infrastructuur is essentieel voor een onderneming. Zonder een uitgebreide en duidelijke strategie wordt het al snel ingewikkeld als de [...]
Nee, zeker niet. Een IT-manager heeft veel taken maar vaak te weinig tijd. Ook kan kennisopbouw soms lastig zijn of [...]
Zie het meer als een samenwerking en versterken van kennis en ervaring. Wij gaan dus hand in hand om jou [...]