Zijn er nog kosten buiten het contract?
Bij Managed Services krijg je standaard premium support. Daar zit vrijwel alles in. Heb je een contract op onze traditionele [...]
Bij Managed Services krijg je standaard premium support. Daar zit vrijwel alles in. Heb je een contract op onze traditionele [...]
Elke klant heeft een vaste accountmanager. Die kent jouw situatie én al onze oplossingen. Hij helpt je met vragen en [...]
Wij geloven niet in vaste contactpersonen, eenzijdige kennis en ouderwetse IT. Je wilt 20 IT-ers voor de prijs van één. [...]
Standaardsupport komt van onze goedgeschoolde helpdesk. Iedereen die je aan de telefoon krijgt is bekend met al onze standaard oplossingen [...]
Jazeker. Buiten kantoortijd zijn wij bereikbaar op exact hetzelfde telefoonnummer als overdag. Bij premium contracten word je geholpen zonder dat [...]
Door IT sterk te versimpelen en te concentreren op de oplossingen die wij bieden helpen wij klanten met hun problemen. [...]
In het proces van de uitvoer van een plan van aanpak zijn wij flexibel. Na overleg met de projectmanager en [...]
Als wij een project of migratie perfect willen uitvoeren, moeten wij hier eerst helder over communiceren. Wat gaat er gebeuren, [...]
Ja! Wij geloven in de lange termijn voor een goede relatie, maar dan wel zonder dwang. Soms is er sprake [...]
Met de IT-manager bespreken wij periodiek waar wij heen gaan en waar wij nu staan. Niet alleen of wij het [...]